"Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani.Kaikki minun päiväni oli luotu ja kirjoitettu Sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut."Ps.139:16

 

Isä

Kiitos että halusit juuri minun syntyvän.Olin ajatuksena sydämessäsi,vaikka en vielä täällä ollutkaan.Sinulla oli suunnitelma.Sinä,joka kudot kultalangoin taitavaa kuultokudostasi,haluaisit liittää siihen jokaisen.Yhdessä muodostamme kokonaisuuden,jossa jokaisella sävyllä ja langalla on merkitystä.

 

Haavoitettu Ystäväni

 

Haavoitetuin käsit tulit minua vastaan elämäni polulla.Mitä ovat nuo jäljet ranteissasi ja nilkoissasi? Miksi kyyneleet virtaavat kasvoiltasi? Sinä kaipasit minua.Mutta en vielä tuntenut Sinua.Vielä en tiennyt,että puolestani oli ristillä maksettu hinta,veren kalleudella.Sinä uhrasit itsesi,antaaksesi minulle elämän ja rauhan.Nostaaksesi syyllisyydentaakan pois sydämeltäni, joka oli siellä kivenä painanut. Mursit kuolemani.Laskit palan taivasta sydämeeni. Painoit sinettisi minuun.